Vyhodnotenie VO : kurz prvej pomoci
verejne obstaravanie
Banskobystrická Horská služba 1999
IČO: 35989416
sídlo: Cesta na štadión 32, 974 01 Banská Bystrica
korešpondenčná adresa: Javornícka 8, 974 11 Banská Bystrica
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Č. sp.: 1/2016 Banská Bystrica, dňa 29.2.2016
Výzva na predkladanie cenovej ponuky zákazky s nízkou hodnotou
podľa § 102 zákona 25/2007 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoVO")
Základné informácie
1. Predmet zákazky:
Vyškolenie osôb v akreditovanom kurze prvej pomoci
2. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Banskobystrická Horská služba 1999
sídlo: Cesta na štadión 32, 974 01 Banská Bystrica
korešpondenčná adresa: Javornícka 8, 974 11 Banská Bystrica
IČO: 35989416
3. Kontaktné údaje:
Kontaktná osoba: Jozef Hiadlovský
Kontaktné miesto: Javornícka 8, 974 11 Banská Bystrica
Mobil: +421 904 114 050
Email: hspolana@gmail.com
Označenie predmetu správy: kurz prvej pomoci
4. Typ verejného obstarávateľa:
Podľa §7 ods.1. ZoVO
5. Zdroj finančných prostriedkov:
Poskytnutá dotácia Ministerstva vnútra Slovenskej republiky vo výške 95% na financovanie podpory odbornej prípravy, preventívno-výchovnej a odbornej výcvikovej činnosti subjektov pri záchrane života, zdravia, majetku a životného prostredia na úseku integrovaného záchranného systému podľa §2 písm. a) zákona č. 526/2010 Z. z.
6. Opis predmetu zákazky:
Predmetom zákazky je školenie 50 osôb na poskytovanie prvej pomoci v akreditovanom kurze prvej pomoci. Kurz bude v trvaní 16 hodín, z čoho minimálne 5 hodín praktických cvičení bude realizovaných v horskom teréne. Vzhľadom na dĺžku školenia je predmetom zákazky aj ubytovanie počas kurzu, ktoré by malo byť v čo najbližšej vzdialenosti od realizácie kurzu a horského terénu. Kurz je potrebné zrealizovať do 30. 3. 2016.
CPV - Hlavný slovník
Hlavný predmet:
80561000-4 Zdravotnícke školenia
80560000-7 Zdravotnícke školenia a poskytovanie prvej pomoci
7. Predpokladaná cena predmetu zákazky
Do 2 500 EUR s DPH
V predloženej ponuke uchádzač uvedie všetky požiadavky nevyhnutné na úplné a riadne plnenie zákazky, pričom do ceny budú zahrnuté všetky náklady spojené s riadnym plnením požadovaného predmetu zákazky.
Ak oslovený nie je platcom DPH, uvedie túto skutočnosť ako súčasť požadovanej informácie a v navrhovanej cene.
8. Rozdelenie predmetu zákazky na časti
Požaduje sa ponuka na celý predmet zákazky.
9. Lehota na predkladanie ponuky
Lehota na predkladanie ponúk je do: 20.3.2016
10. Spôsob predloženia ponuky
Poštou, osobne alebo elektronickou poštou na adresu:
11. Obsah ponuky
Ponuka musí obsahovať:
a) Identifikačné údaje uchádzača
b) Navrhovanú cenu ponuky uchádzača v EUR vrátane DPH
c) Doklad o udelení osvedčenia akreditácie kurzu prvej pomoci
12. Variantné riešenia
Variantné riešenia sa nepripúšťajú.
13. Kritérium hodnotenia
Prvým kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena stanovená uchádzačom, ktorou sa rozumie cena ponuky, ktorá je určená v EUR vrátane DPH.
Druhým kritériom je vzdialenosť ubytovania (v m) od realizácie kurzu v horskom prostredí (horský hotel, horská chata).
14. Použitie elektronickej aukcie
Nie.
15. Vyhodnotenie a výsledok verejného obstarávania
Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky nasledovným spôsobom:
Maximálny počet 100 bodov získa ponuka uchádzača s najnižšou cenou ponuky.
Ostatným ponukám sa počet pridelených bodov stanoví úmerou podľa nasledovného
vzorca:
najnižšia cena uchádzača
Počet bodov = –––––––––––––––––––––––––– x 100
cena hodnoteného uchádzača
(výsledok zaokrúhľuje na dve desatinné miesta).
Maximálny počet 100 bodov získa ponuka uchádzača s najmenšou vzdialenosťou ubytovania (v m) od realizácie kurzu v horskom prostredí.
Ostatným ponukám sa počet pridelených bodov stanoví úmerou podľa nasledovného
vzorca:
najmenšia vzdialenosť ubytovania
Počet bodov = –––––––––––––––––––––––––– x 100
vzdialenosť ubytovania uchádzača
(výsledok zaokrúhľuje na dve desatinné miesta).
Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorého ponuka dosiahne najvyšší počet 200 bodov. Verejný obstarávateľ zostaví poradie ponúk na základe pridelených bodov zostupne.
Verejný obstarávateľ zašle výsledok verejného obstarávania uchádzačom písomne.
16. Obchodné podmienky pre uzavretie zmluvy
Verejný obstarávateľ na základe výsledku verejného obstarávania vystaví objednávku.
Objednávka nadobudne platnosť dňom nasledujúcim po jej zverejnení na internetovej stránke verejného obstarávateľa.
17. Zákazka sa týka projektu/programu financovaného z fondov EÚ:
Nie.
18. Dôvody na zrušenie použitého postupu zadávania zákazky
Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky z nasledovných dôvodov:
- nebude predložená ani jedna ponuka,
- ani jeden uchádzač nesplní podmienky účasti,
- ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať určeným požiadavkám uvedeným vo výzve na predkladanie ponúk,
- ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo toto verejné obstarávanie,
- ak všetky ponuky alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú ako predpokladanú hodnotu zákazky.
Jozef Hiadlovský
Predseda OZ